asturnatura con el tejo

Asturnatura es el nombre de una revista que publica la Asociación Asturiana de Amigos de la Naturaleza (ANA) y que dirige Carlos Lastra López. En su último número, el 24, se trata de los tejos en el artículo Texos d’Asturies (página 40) donde se hace un repaso a lo acontecido con los tejos en esta comunidad que parece vivir de espaldas a los mismos. En resumen:

En Ceñal (La Collá, Siero) vien festexándose’l Texu que se quier seya Monumentu Natural (ver Asturnatura 21, páx. 31), mesmo que los d’Abamia (Corao, Cangues d’Onís).

Abamia: primer ilesia del Reinu d’Asturies, onde foi enterráu “l’Alemán de Corao” y tuvieren enantes, el rei Pelayu y la so muyer, Gaudosia; ye un B.I.C. que ta teniendo nestes feches una restauración mui problemática. Y les obres d’esa restauración alfamen tamién la contorna au tán tres texos que peligren a cuenta’l diseñu d’esi entornu monumental (por cierto qu’entá nun declaráu -como ye obligao- pela Conseyería de Cultura).

Asina ye que se denunció per escrito énte les autoridaes y desplicóse nos conceyos del texu que volvieron celebrase al pie del Texu, como nos vieyos tiempos.

 

imagen-7

 

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s